Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

BRUMMEL AFTER SHAVE 250ML

Tamaños
Color:
250 ML
Sin existencias
100 ml / 2.56€
6,39 €
Reviews
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,10€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Una fragància amb notes aromàtiques, especiades i enfustades, amb un caràcter diferenciat que resumeix a la perfecció les regles del perfecte cavaller.

Polvoritza la fragància directament sobre els punts de pols: coll, nines, avantbraços. També pots ruixar la fragància generosament sobre la roba, oa tota la part superior del cos.

Tendència olfactiva: Amaderada Fougère Fresca.

Notes de sortida: Fulla de Taronger Lavanda Limón Verde Salvia Tomillo.

Notes de cor: Canela Geranio Pimiento.

Notes de fons: Fusta de Caixmir Moll d'Alzina Sàndal Tabac Vetiver.

Ingredients: Canyella Gerani Fulla de Taronger, Lavanda, Llimona Verda, Fusta de Caixmir, Molsa d'Alzina, Pebrot, Sàlvia, Sàndal, Tabac, Farigola Vetiver.

Va bien con
7  Comentaris
Encara no hi ha ressenyes de clients.