Aconsegueix el teu regal per la compra de dos productes de la categoria cosmètica. Veure productes AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Waterlover Hydrating Sun Milk 400 ml

Tamaños
Color:
400 ML
Sin existencias
100 ml / 9.23€
36,90 €
Reviews
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,55€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Solaire Basic Lait Biotherm SPF 50 és un protector solar que protegeix la teva pell del dany solar.

La seva fórmula ecotestada està dissenyada per ser més respectuosa amb el fitoplàncton i la vida aquàtica.* Amb un 71% de biodegradabilitat, aquest protector solar ofereix una protecció d'ampli espectre contra els raigs UVA i UVB, mantenint la pell hidratada durant 24 hores.

* Fórmula provada en un laboratori de recerca mediambiental reproduint l'ecosistema aquàtic (7 espècies).

La textura en llet d'aquest protector solar llisca suaument sobre la pell, sense deixar marques blanques i és resistent a l'aigua, cosa que el converteix en una opció ideal per gaudir del sol.

Dermatològicament provat i adequat per a tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles.

L'envàs d'aquest producte ha estat dissenyat per reduir l'impacte mediambiental, incorporant cartró al tub i usant un 43% menys plàstic*** en comparació de l'envàs anterior de 200 ml.

Biotherm, pioner a la iniciativa Blue Beauty, es compromet a crear productes naturals, eficaços i més respectuosos amb els oceans, recolzant el programa WATERLOVERS des del 2012.

Aplica el protector solar generosament abans de lexposició al sol.

Reaplica amb freqüència i de forma abundant per mantenir la protecció, especialment després de nedar, assecar-te o suar.

Evita l'exposició solar durant les hores de més intensitat.

Evita el contacte amb els ulls i, en cas de contacte, esbandida immediatament amb aigua abundant.

Life plankton™: estimula les defenses naturals de la pell.

Va bien con
4  Comentaris
Encara no hi ha ressenyes de clients.