Aconsegueix el teu regal per la compra de dos productes de la categoria cosmètica. Veure productes AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

SPICEBOMB EXTREME EAU DE PARFUM 90ML

Tamaños
Color:
90 ML
Disponible
100 ml / 107.22€
96,50 €
Reviews
Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml Per compra superior a 90€ de productes masculins (perfumeria o cosmètica) o fragància d'autor de regal Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml. Fins a fi dexistències. Màxim 1 regal per client.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,45€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

SPICEBOMB EXTREME aude parfum de VIKTOR & ROLF. Perfum per a home.

Spicebomb Extreme és una explosió de calor! Una fragància més duradora, profunda i extrema basada en la Spicebomb original.

Les notes especiades es realcen i es tornen més intenses en aquest Eau de Parfum per a home.

Aplicar la fragància als punts de pols: la part superior del clatell, la part del darrere de les orelles, la part interior dels canells i la part interior dels colzes.

Sortida: Comino i Canela

Cor: Safrà i Tabac

Fons: Vainilla i Bourbon

Va bien con
5  Comentaris
Encara no hi ha ressenyes de clients.