Aconsegueix el teu regal per la compra de dos productes de la categoria cosmètica. Veure productes AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

AOUD LAGOON EAU DE PARFUM 100ML

Tamaños
Color:
100 ML
Sin existencias
100 ml / 99.99€
99,99 €
Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml Per compra superior a 90€ de productes masculins (perfumeria o cosmètica) o fragància d'autor de regal Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml. Fins a fi dexistències. Màxim 1 regal per client.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,50€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

La flor d'Osmanthus, un veritable tresor d'Extrem Orient, s'associa a la sucosa Mandarina de Sicília, convidant a un viatge espiritual, en què la mística Flor de Lotus i la sensual Gardenia Tiaré, revelen la seva força interior al costat de les inoblidables notes de Molsa de Roure, Fusta de Gaïac del Paraguai i Vetiver d'Haití.

Vaporitzar a les zones de pols del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.

ALCOHOL DENAT • PARFUM / FRAGRANCE • BENZYL SALICYLATE • HYDROXYCITRONELLAL • AQUA / WATER • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • LIMONENE • LINALOOL • ISOEUGENOL • CITRAL • CITRONELLOL • GERANIOL • EUGENOL • FARNESOL