Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

HOMME T-PUR GEL CLEANSER 125ML

Tamaños
Color:
125 ML
Disponible
100 ml / 23.12€
28,90 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,43€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

HOMME T-PUR anti-oil & shine cleansing gel de Biotherm. Gel netejador antimperfeccions. Homme T-Pur neteja de manera eficaç la pell del rostre i els porus, disminueix imperfeccions i marques provocades per acne i ajuda a evitar les molèsties causades pel naixement de la barba. La seva fórmula conté un gra molt fi que és ideal per a les pells amb imperfeccions.

La pell del rostre queda neta, suau i llisa.

Amb la pell humida, aplicar una petita quantitat a la mà i fer massatges suaument el rostre. Esbandir amb abundant aigua i assecar la pell amb delicadesa.

Llévalos todos juntos y aprovecha el mejor precio
128,59 €
YOU SAVE -12,86 €
Va bien con