Aconsegueix el teu regal per la compra de dos productes de la categoria cosmètica. Veure productes AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

LE SCULPTEUR 200ML

Tamaños
Color:
200 ML
Disponible
100 ml / 90.25€
180,50 €
Reviews
CORP GWP Inme Body lotion 50ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
CORP GWP Inme Body lotion 50ml Obsequi per la compra de dues unitats de Cosmètica. Fins al 06/04/2025 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,71€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Tractament reductor dacció innovadora.

Ajudar a redefinir la silueta, una textura en emulsió de doble acció, de dia i de nit, una emulsió que ofereix una sensació de benestar i de frescor òptima.

Atorga un acabat sedós i un efecte remodelador immediat.

La pell ho absorbeix amb rapidesa, per la qual cosa permet vestir-se immediatament després de laplicació.

Per esculpir el cos, aplicar matí i nit a les àrees específiques fins a la seva completa absorció.

Ingredients Actius: Extracte de Mandarina, Oli d'Andiroba i Exopolisacàrid de Plancton, Oli de Baies Roses, Cafeïna, Cedrol i Extracte de Gingebre Blanc

Va bien con
2  Comentaris
Encara no hi ha ressenyes de clients.