Aconsegueix el teu regal per la compra de dos productes de la categoria cosmètica. Veure productes AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Tamaños
Color:
50 ML
Disponible
100 ml / 297.00€
148,50 €
CORP GWP Inme Body lotion 50ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
CORP GWP Inme Body lotion 50ml Obsequi per la compra de dues unitats de Cosmètica. Fins al 06/04/2025 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,23€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

FACE CREAM LIGHT s'ha desenvolupat com una fórmula hidratant més lleugera, adequada per als climes més càlids o per a aquelles persones amb pells normals a greixoses. La seva textura setinada s'absorbeix fàcilment alhora que proporciona la hidratació necessària.

Aquesta crema està formulada amb ingredients antienvelliment eficaços i respectuosos amb la pell que també són ideals pels tipus de pells sensibles, ja que aporten una potent dosi d'hidratació no greixosa, així com compostos calmants i antioxidants.

Una combinació d'ingredients actius de gingebre, bisabolol i pantenol hidrata i calma les zones irritades de la pell, mentre que els lípids vegetals impulsen la regeneració, perquè la pell conservi la vitalitat i la brillantor juvenil. La verdolaga, una font d'energia antienvelliment, ajuda a calmar la pell i reduir els signes visibles d'irritació.

Utilitzar després de netejar la pell. Aplicar suaument sobre la cara, el coll i l'escot, així com sobre la delicada pell del contorn dels ulls.

Aqua/Water/Eau, Butylene Glycol, Lactobacillus/Portulaca Oleracea Ferment Extract, Coco-Caprylate, Dicaprylyl Carbonate, Pistacia Vera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Panthenol, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Bisabolol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Potassium Cetyl Phosphate, Carbomer, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Glycerides, Hydrogenated Palm Glycerides, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Pantolactone, Citric Acid, Phenoxyethanol.

Va bien con