Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

TL PALETTE OAP 04 INSOUMISE

Tamaños
Color:
1 ct
Sin existencias
100 ct / 3,220.00€
32,20 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,48€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Amb 9 ombres dulls en tons càlids i freds.

Tons clars i foscos, amb acabat mat o brillant, per donar relleu i realçar la mirada Els seus pigments permeten una aplicació suau i sedosa i una llarga durada.

Barreja i combina-les al teu gust i crea infinits looks.

Aquesta paleta d'ombres d'ulls de disseny gràfic permet crear infinits looks diferents amb diferents matisos en tons càlids i freds.

Pigments intensos i textura delicada. Il·lumina i sublima la teva mirada a l'instant.

Les ombres d'ulls T.LeClerc s'apliquen amb la brotxa PIN8.

Per a un look natural i discret, estén l'ombra des de l'angle intern de la parpella cap a l'exterior.

Per a una mirada més intensa i un color més viu, humiteja abans la brotxa.

Va bien con