Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

LOEWE EARTH COFREEAU DE PARFUM VAPORITZADOR 100 ML

Tamaños
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 120.99€
120,99 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,81€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

El cofre conté:

Eau de Parfum Vaporitzador de 100 ml + un vial d'EDP Loewe Earth de 10 ml + Ceràmica perfumada Loewe Earth

LOEWE Earth EDP s'uneix a l'arc de Sant Martí botànic de LOEWE.

La primera fragància d'una nova família que unifica aquest calidoscopi de color amb el seu flascó vibrant en un to malva.

LOEWE Earth està inspirada en els elements que connecten la natura i donen pas a la vida tant per sota com per sobre de la terra, des d'allò atmosfèric fins a allò tangible, visible i invisible, unificant el món interior i exterior.

Floral, ambarina i mescada, LOEWE Earth reflecteix aquesta connectivitat a través de notes de tòfona – un meravellós ingredient que neix sota terra – pera, elemí, mimosa i violeta.

LOEWE Earth es presenta en un flascó de vidre translúcid en un brillant to malva.

Aplicar el perfum a les zones de pols i coll

Notes Olfactives:

Mimosa

Violeta

Ambre gris

Mesc

Elemi

Tòfona

Pera

Va bien con