Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

BIO-ELITA 24H CREMA HIDRATANT 50ML

Tamaños
Color:
50 ML
Sin existencias
100 ml / 118.70€
59,35 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,89€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

BIO-ELITA 24H Crema 50 ml.

Aquesta crema d'hidratació ofereix el subministrament continu d'aigua a la pell durant 24 hores. T pell se sentirà suau, còmoda i sense tibantor.

Aquesta crema es pot aplicar al matí ia la nit a la cara i al coll perfectament nets.

AHA`s de cassís i mirtil - Àcid hialurònic, urea - Quitina - Poliglicols - Oli d'albercoc i alvocat - Àcids grassos essencials - Extractes de lliri i acià - Diòxid de titani

Va bien con