Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

ORGANZA EAU DE PARFUM

Grandàries
Color:
50 ML
Disponible
100 ml / 183.00€
91,50 €
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 126.99€
126,99 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,90€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Givenchy organitza Eau de Parfum Vaporitzador. El perfum Organza va néixer el 1996 i va ser creat per Sophie Labbé.

Orgullosament catalogat com un dels més fins dins de la seva categoria floral enfustat, Organza és una mostra de l'elegància i delicadesa que destaquen Givenchy.

El seu estilitzat flascó, creat per Serge Mansau, imita el cos d'una dona cobert per un vestit de plecs blanc.

El nom va ser escollit perquè l'Organza és un dels materials preferits de Givenchy.

Vaporitzar la fragància a zones de pols i coll.

Notes de Sortida: Nou moscada, gardènia, flor del taronger africà, bergamota i notes verdes.

Notes de Cor: Nardos, gessamí, lligabosc, iris, peònia i macis.

Notes de Fons: Vainilla, ambre, notes enfustades, fusta de gaiac i cedre de Virgínia.

Va bien con