Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Ô DE LANCOME EAU DE TOILETTE

Grandàries
Color:
125 ML
Disponible
100 ml / 40.00€
50,00 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,75€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

S'hi reflecteix l'esperit d'una dona lliure, alegre i pletòrica. Una figura femenina que transmet optimisme i ens sorprèn sempre amb un somriure dibuixat a la cara. D'estil clàssic i casual, en realça el costat més sensual mitjançant l'espontaneïtat i la seva desimboltura.

Atesa la seva frescor i el seu caràcter cítric, aquesta fragància és totalment adequada per a la primavera i l'estiu. Estacions lluminoses i alegres on el nostre estat d'ànim s'eleva i transmetem felicitat i força.

Milers de gotes d'aigua, milers de gotes de frescor. Un acord hespèride i aromàtic per a una sensació de benestar, fresca i natural que et transportarà als estius a la Riviera Francesa. El perfum ideal per a aquelles dones naturals i espotànies que aprecien els moments tranquils de frescor.

Vaporitzar a les zones de pols del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.

La seva piràmide olfactiva gira al voltant de centelleigs cítrics, purs i frescos, com són mandarina, bergamota, coriandre, alfàbrega i romaní. Tot i això, el seu fons, seguint les mateixes línies, crea un acabat lleugerament més càlid, gràcies a notes com sàndal, molsa de roure i vetiver.

Va bien con