Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

AN'NA ANNAYAKE EDP VAPORITZADOR 100ML

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 84.50€
84,50 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,27€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

AN'NA ANNAYAKE, un acord deliciós, xipre, afruitat, floral, per a una dona del seu temps, discreta i maliciosa, tendra i somrient.

Notes de cap

Viu i deliciós, l´eau de parfum AN’NA sedueix d´entrada amb una sortida fresca i afruitada, aportada per les notes àcides de cassís i de mandarina.

Notes de cor

Després de l'audàcia, ve l'encant aportat per un cor floral, ric i generós, compost per un ram de rosa de maig, de tuberosa, de gessamí d'Itàlia i de coriandre.

Notes de fons

Un fons elegant que combina la modernitat d'un acord afruitat amb la tradició d'una harmonia de xipre, ambre i fulles de pàtxuli.

EAU DE PARFUM

Vaporitzar a les zones de pols del cos per a una major durada.

ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, TETRAMETHYL ACETYLOCTAHYDRONAPHTHALENES, VANILLIN, LINALOOL, POGOSTEMON CABLIN OIL, LIMONENE, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA PEEL OIL, CITRONELLOL, LINALYL ACETATE, PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, PINENE, BENZYL BENZOATE, MYROXYLON PEREIRAE OIL / EXTRACT, GERANIOL, CAMPHOR, GERANYL ACETATE, LAVANDULA OIL / EXTRACT, HYDROXYCITRONELLAL, TERPINEOL, BENZYL SALICYLATE, BENZYL CINNAMATE, ROSE KETONES, BETA-CARYOPHYLLENE,  AMYL CINNAMAL, CANANGA ODORATA OIL / EXTRACT, EUGENYL ACETATE, CINNAMYL ALCOHOL, TERPINOLENE, CITRAL. 

<ILNY4460L01/A>

Va bien con