El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

UNDO EDT VAPORITZADOR 100ML

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 66.60€
66,60 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,00€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Un duo poderós i fresc, per a un home modern, esportiu i dinàmic.

Notes de cap

Undò té un inici dinàmic i viu, amb l'splash tònic d'una combinació de suc de llimona, de pell de mandarina, de bergamota, de cardamom i de baia de ginebre.

Notes de cor

Prossegueix amb la suau vitalitat d'una pluja estimulant de lavanda blava, de te verd i de fulles de coriandre, recorreguda per les notes especiades de la nou moscada i de la llavor de coriandre.

Notes de fons

Per fi, el fons revela una virilitat misteriosa i sensual gràcies a la calor de la fulla de tabac barrejada amb la de les fustes precioses que realcen l'encens i el mesc, suaus i confortables.

EAU DE TOILETTE

Vaporitzar a les zones de pols del cos per a una major durada de la fragància.

ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), ACETYL CEDRENE, TETRAMETHYL ACETYLOCTAHYDRONAPHTHALENES, CITRUS LIMON PEEL OIL, LIMONENE, HEXAMETHYLINDANOPYRAN, LINALYL ACETATE, LINALOOL, PINENE, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, EUGENOL, CITRAL, CANANGA ODORATA OIL / EXTRACT, CITRUS AURANTIUM PEEL OIL, LAVANDULA OIL / EXTRACT, GERANYL ACETATE, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA PEEL OIL, TERPINEOL, TERPINOLENE, CAMPHOR, ALPHA-TERPINENE, GERANIOL, BETA-CARYOPHYLLENE, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL, FARNESOL.

<ILNY4630L00/A>

Va bien con