Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

SET COURREGES SLOGAN EAU DE PARFUM

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 84.95€
84,95 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,27€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

L'olor d'un cor que batega.

Una fragància amb un nom evocador: Slogan.

A partir de l'energia dels cossos lliures i en moviment que es troben i vibren plegats, amb aquesta fragància, Nicolas Di Felice, director artístic de la marca, ha volgut destacar l'estètica tan radical com romàntica de l'emoció.

Una creació entre la vibració i l'addicció olfactiva.

De regal una espelma perfumada de vidre lacat frabircada a França, representant l'olor de la fragància que acompanya.

Polvoritzar "Slogan" sobre la pell amb un gest ampli i lleuger, insistint en els punts calents del cos per aportar volum, persistència i adherència de la nota.

alcohol denat., parfum (fragrance), aqua (water), benzyl benzoate, benzyl salicylate, limonene, isoeugenol, citral, benzyl alcohol