Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
200 ML
Disponible
100 ml / 22.50€
44,99 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,67€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Narcís Rodriguez All Of Me Body lotion Notes florals i mesclades.

Aquesta suau loció corporal ofereix un efecte hidratant de llarga durada i deixa la pell generosament perfumada amb la fragància all of me, el perfum d'autor de narcís rodriguez.

Una celebració de la individualitat i l'autoexpressió, all of em reinventa el perfum floral fusionant la preciosa rosa centifolia amb l'atrevit gerani bourbon, una nota que normalment només es troba a les fragàncies masculines.

Amb aquest duo distintiu de rosa i gerani, un acord de llet de mescs blancs que reinventa la icònica firma de Narciso Rodríguez. Sis notes diferents de mesc es barregen per crear un efecte de segona pell, aportant, cadascuna, una nova dimensió a la multifacètica barreja de flors.

AQUA (WATER), CETEARYL ISONONANOATE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, PARFUM (FRAGRANCE), PROPANEDIOL, GLYCERIN, XYLITOL, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, CETEARYL ALCOHOL, SODIUM POLYACRYLATE STARCH, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM BENZOATE, TOCOPHERYL ACETATE, XANTHAN GUM, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, SODIUM GLUCONATE, CITRIC ACID, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, COUMARIN, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CINNAMYL ALCOHOL, EUGENOL

Va bien con