Aconsegueix el teu regal per la compra de dos productes de la categoria cosmètica. Veure productes AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

NOBILHOMO GOLD REGATTA EDP

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 195.95€
195,95 €
Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml Per compra superior a 90€ de productes masculins (perfumeria o cosmètica) o fragància d'autor de regal Unperfect Cleansing & Shaving Foam 30 ml. Fins a fi dexistències. Màxim 1 regal per client.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 2,94€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

The Merchant Of Venice Nobilhomo Gold Regatta Eau De Parfum.

Gold Regatta és el nou i exclusiu Eau de Parfum de la distingida firma italiana The Merchant Of Venice. Inspirat en un dels esdeveniments més emblemàtics de Venècia, celebra l'herència veneciana i l'esport preferit local. Regatta és una metàfora de la resistència veneciana i l'esperit conqueridor,

per seguir endavant sense descans, a la recerca de la bellesa i la victòria.

Vaporitzar la fragància a zones de pols i coll.

Notes de sortida: Figa, Algues vermelles, escència pura de la selva.

Notes de cor: Fustes salades, Flor eterna, Pura essència selvàtica.

Notes de fons: Ambre, Vainilla, Pura escència selvàtica

Va bien con