INSTANT AROMATIC SAGE EAU DE TOILETTE
Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 25.30€
25,30 €
Color:
150 ML
Disponible
100 ml / 20.93€
31,40 €

Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,47€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.
Más información
Angel Schlesser Instant Aromatic Sage Eau de Toilette. Una sortida de matisos aquosos i afruitats gràcies a la Bergamota i fulla de Cedro, dóna pas a una explosió aromàtica que aporta la Salvia i el Gerani Bourbon.
Finalment ens envolta la nota de la Fusta de sàndal i l'ambar gris, aportant sensualitat a aquesta fragància aromàtica-aquosa-fusta, ia més ÉS VEGANA!
EAN13:
8059045001475
Quantitat:
100 ML
Tipus de Marca:
Selectiva
Família Olfactiva:
Aromàtica,
Enfustada,
Marina
Gènere:
Home
Format:
Esprai,
Flascó
Concentración:
Eau de Toilette
Vaporitzar la fragància a zones de pols i coll.
Família olfactiva: Aromàtica-Aquosa-Amaderad
Notes de Sortida: Fulles de Cedre, Bergamota i Cascalone.
Notes Cor: Salvia Sclarea i Geranio Bourbon.
Notes de Fons: Fusta de Sandal d'Austràlia, Dreamwodd i Ambrox (ambre gris).
Va bien con