Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

LA MER BODY CREAM 300ML

Tamaños
Color:
300 ML
Disponible
100 ml / 78.67€
236,00 €
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet GTX Extreme 15 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 GTX Extreme Lifting Serum. Promoció vàlida a partir del 18/04/2025 fins al 23/04/25 o fins a finalitzar existències.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 3,54€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Crema per a Cos:

Visiblement suavitza, calma i renova.

Aquesta rica crema corporal reconforta i renova instantàniament l'aparença de la pell en saturar-la amb una hidratació profunda i duradora.

La pell seca es veu i se sent esmorteïda i allisada mentre està embolicada amb els efectes terapèutics del mar.

Aplicar immediatament després de la dutxa i sobre la pell encara humida per atrapar la hidratació indispensable. Per obtenir una pell encara més suau, utilitzar amb The Body Refiner.

Va bien con